10.1. Повернення товару належної якості. Відповідно до Закону України "Про захист прав споживачів" споживач має право протягом 14 (чотирнадцяти) днів, не рахуючи дня купівлі, повернути або обміняти товар належної якості, який не задовольнив його за формою, габаритами, фасоном, кольором, розміром або з інших причин не може бути використаний за призначенням. Обмін або повернення товару належної якості здійснюється, якщо він не використовувався і якщо його товарний вигляд, споживчі властивості, пломби, ярлики.
Для повернення товару споживачеві необхідно надати:
• товар (разом з усією комплектацією, пломбами та ярликами у збереженій цілісній упаковці)
• розрахунковий документ, що підтверджує здійснення покупки
• документ, що засвідчує особу (у випадках, передбачених чинним законодавством України)
10.2. Для того, щоб повернути сплачені за товар кошти, споживач повинен:
• звернутися до Інтернет-магазину за контактами компанії
• написати заяву на повернення товару, заяву на повернення коштів
• надати необхідні для обробки запиту документи (фото, довідку з реквізитами тощо)
Гроші повертаються споживачеві в день обробки наданих документів та отримання товару, а у разі неможливості повернення грошей у цей день — в інший термін за згодою сторін, але не пізніше ніж протягом семи днів з дати отримання товару та документів у повному обсязі.
Споживач повинен переконатися, що товар, який він бажає повернути, не належить до Переліку товарів належної якості, які не підлягають обміну (поверненню), затвердженому Постановою Кабінету Міністрів України від 19 березня 1994 р. №172. Під час процедури повернення грошей розрахунки з покупцем проводяться виходячи з ціни на товар у день покупки.
10.3. Порядок повернення коштів
Повернення грошей здійснюється тим самим способом, яким здійснено покупку. Ми завжди повертаємо кошти лише за тим способом оплати, яким ми отримали від Вас кошти.
Якщо Ви оплатили банківською карткою (на сайті), повернення коштів здійснюється шляхом скасування транзакції (refund) і, в результаті цього, повернення може бути здійснене лише на Вашу картку VISA/MASTERCARD.
Якщо Ви оплатили переказ на картку (в месенджері), повернення коштів здійснюється шляхом переказу коштів на Вашу карту по Вашим реквізитам, повернення відбувається в месенджері
Терміни повернення залежить від того, який спосіб оплати використовувався.
При оформленні повернення може утримуватись сервісний збір або комісія банку платіжної системи за повернення коштів, що утримуються із суми, що підлягає поверненню.